1 overnatning 3-retters middag morgenmad fri adgang til spa-området. … Ystad Saltsjöbad – Spaophold med luksus forplejning. Ystad Saltsjöbad tilbyder et eksklusivt spa-ophold for 2 personer med 1 overnatning, morgenmad, 3-retters middag på Restaurant Port og en 2 timers uforglemmelig wellnessoplevelse i ”Creek Experience Spa Ritual” i deres berømt Salt Creek Spa. Et lækkert spaophold for 2 i Ystad byder på ren luksus med lækker kulinarisk 3 retters middag på restaurant, der er blandt de mest populære i Skånes og Österlens. I alt 1 fantastisk partner . Vi har samlet alle deals og andre gode tilbud fra Ystad Saltsjöbad på denne side.. Største besparelse vi nogensinde fundet: 59% Der er lige nu ikke nogen aktuelle tilbud, men du kan få direkte besked, når du igen kan spare penge på fra Ystad Saltsjöbad.. Der har igennem tiden været 30 deal-tilbud. Ystad is een lieflijk stadje met Middeleeuwse, pastelkleurige halfhouten huizen, geplaveide straten met kinderkopjes en de zonovergoten pleinen dat prachtig ligt aan de Zuid-Zweedse kust van Skåne.. Alles over Wallander. Restauranten har … Disse bookes og … Ystad. Jeg har sendt dette til YSB mange gange pr. God fornøjelse og velkommen til Ystad Saltsjöbad! derfor forsøger jeg at opråbe dem her. Jeg kan absolut ikke anbefale stedet. Med et par dage på Saltsjöbad får du masser af tid til rendyrket selvforkælelse og total afslapning i rolige og naturlige omgivelser ved Skånes smukke kyst. Juli, kommer lige her en beskrivelse af min oplevelse. 1 overnatning i superior dobbeltværelse på Ystad Saltsjöbad 3-retters middag på Restaurant Port Stor morgenbuffet Fri adgang til hotellets spaafdeling* * Spabehandling i Creek Experience er ikke inkluderet, men skal bookes inden ankomst, hvis man ønsker denne del. Gældende for 2 personer. Få smag på den skånske madkultur! Ystad Saltsjöbad er wellness-verdens svar på NOMA. Ystad Saltsjöbad.

Et besøg på Sveriges øjesten leverer kærlighed ved allerførste check-ind og der findes næsten ikke spa-oplevelser så komplette som Ystad Saltsjöbad.
I forbindelse med vores besøg på Ystad Saltsjöbad den 7.-8. En romantisk gave for 2 personer med 1 romantisk overnatning, morgenmad, 3-retters middag og adgang til spa-afdelingen på det 4-stjernede Ystad Saltsjöbad.

Ystad Saltsjöbad. Badehotellet i Ystad repræsenterer toppen af poppen inden for wellness og spa. mail de sidste 6 måneder, men jeg får ikke svar. 1 overnatning søndag-fredag. Ankomst søndag - fredag Der kan tilkøbes behandlinger. Deal Tilbud fra Ystad Saltsjöbad. Treed in de voetsporen van Wallander als je een liefhebber bent van de boeken, films en serie. På Skånes kyst et stenkast fra stranden ligger Sveriges mest berømte badehotel, Ystad Saltsjöbad, og lokker med ultimative forkælelser og løfter om spafaciliteter i en klasse for sig.