@stockholmsmassan Här följer du allt som händer på Nordens största mäss Varje dag öppnar en ny marknad då utställarna hela tiden fyller på i sina montrar. Mässan har arrangerats sedan 1962 vilket gör den till en av Sveriges äldsta antikmässor. Jag bloggar om det jag gör för att få inspiration och idéer till nästa Antikmässa. Följ oss på Instagram! Älvsjö, Stockholm, Sweden Jag heter Chicie Lindgren och är projektledare för Antikmässan. Antikmässan på Stockholmsmässan i Älvsjö är Nordens största bland antikmässor och lockar årligen närmare 30 000 nyfikna besökare i dagarna fyra. Mässan har arrangerats sedan 1962 vilket gör den till en av Sveriges äldsta antikmässor.
Stockholm Nostalgimässan i Ed 2020 2020-05-23 -2020-05-23 Retro och nostalgi står i fokus när Nostalgimässan i Ed arrangeras.

250 utställare bjuder på konst, kuriosa och antikviteter. På plats finns närmare 120 utställare med allt man kan önska sig av möbler, mattor, konst, skulptur, design, silver, smycken, glas och porslin. Stockholmsmässan, Älvsjö På Antikmässan kan du handla direkt av utställarna och hitta unika fynd. Varje sommar arrangeras Helsingborgs Konst- & Antikmässa.

Unika, antika och klassiska samlarobjekt. Varje sommar arrangeras Helsingborgs Konst- & Antikmässa. På plats finns närmare 120 utställare med allt man kan önska sig av möbler, mattor, konst, skulptur, design, silver, smycken, glas och porslin. STOCKHOLM. Vi älskar möten - alla sorters möten. I över 75 år har vi arrangerat mässor och kongresser som ger inspiration, kunskap och affärer. Platser, utställningar och mingel jag besöker, möten jag Bussresa och entrebiljett till Antikmässan.