Du får en lunch per kupong och skoldag på någon av de restauranger … Trelleborgs kommun skickar lunchkuponger till din folkbokföringsadress. Du är här: Hem / Aktuellt / Coronaviruset / Skolverksamhet / Gymnasielunch / Frågor och svar till elever som vill utnyttja luncherbjudandet i Trelleborgs kommun / Kan mina föräldrar hämta ut lunchen åt mig? Observera att lunchkupongerna är personliga och inte får överlåtas till någon annan! Här kan du ställa frågor och hitta svar om kommunens verksamheter. Du är här: Hem / Aktuellt / Coronaviruset / Skolverksamhet / Gymnasielunch / Frågor och svar till elever som vill utnyttja luncherbjudandet i Trelleborgs kommun Undernavigering för Aktuellt Coronaviruset Välkommen till Trelleborgs kommun frågeforum! Trelleborgs kommun 231 83 Trelleborg Sweden Telefon: 0410-73 30 00 E … Du är här: Hem / Aktuellt / Coronaviruset / Skolverksamhet / Gymnasielunch / Frågor och svar till elever som vill utnyttja luncherbjudandet i Trelleborgs kommun / Kan jag hämta ut lunch för flera dagar i taget så att jag inte behöver

Observera att erbjudandet endast gäller elever som är folkbokförda i Trelleborgs kommun och studerar vid ett gymnasium! Trelleborgs kommun har därför beslutat att ge dig möjlighet att hämta lunch på restauranger eller caféer i kommunen på Trelleborgs kommuns bekostnad under april och maj 2020. Sök på redan ställda frågor eller ställ en fråga till oss - vår ambition är att besvara den så snart som möjligt.
Du är här: Hem / Aktuellt / Coronaviruset / Skolverksamhet / Gymnasielunch / Frågor och svar till elever som vill utnyttja luncherbjudandet i Trelleborgs kommun / Jag är folkbokförd i Trelleborgs kommun och går på gymnasiet, men har för närvarande praktik. Du är här: Hem / Aktuellt / Coronaviruset / Skolverksamhet / Gymnasielunch / Frågor och svar till elever som vill utnyttja luncherbjudandet i Trelleborgs kommun / Kan min kompis hämta ut lunchen åt mig?