Här har du tillgång till gratis frukost, gratis wi-fi och avgiftsfri parkering. Hallen …

Låna rock, tofflor och handduk för att njuta av ångbastu, torrbastu, infrabastu, varma bad, massagestolar eller någon av …

Tranås höga, fina luft i kombination med olika behandlingar och bad, ger hälsa för både kropp och själ. På Stufvenäs spa kan du ladda batterierna och finna kraft och harmoni. Därför är spa-verksamheten fortfarande det mest centrala i vår verksamhet. På grund av covid-19 och att Tranås simhalls personal jobbar och stöttar upp i andra andra förvaltningar i Tranås kommun har vi ändrade öppettider och inställd vattenträning. Eller varför inte en konferens med extra guldkant?

Spa hotell, spa weekend och fantastiska erbjudanden bokar du enkelt hos spaweekendhotell. Det var hit det fina folket från storstaden i svunna tider reste när de ville skämma bort sig ordentligt.

Jag ska åka på konferens med min gruva till Tranås spa mellan torsdagen och fredagen. Vi är övertygade om att detta är mer aktuellt än någonsin, i dagens stressade samhälle. Njut av en spaweekend och upplev vår prisbelönta sparitual som berör alla dina sinnen. Jag bor med min sambo, i vårt nybyggda drömhus utanför Norrköping.

Jag är en 27 årig tjej, Toppbloggare i Norrköping och hos Vimedbarn, och mamma till Wilmer och Joline. Välkomna hit! Väl hemma på fredagen så är det hem en sväng, packa upp och krama om barnen för sen drar Thomas, jag, Outi, Annette, Kitty-Lou … Innan detta är det vanligt kneg varje dag. Badhotellet är ett av Sveriges äldsta och mest anrika kurhotell.

Spaweekend i hela Sverige

Våra gäster brukar tala väl om poolen och restaurangen i sina recensioner. Vi besvarar samtal gällande spa, träning och behandlingar från kl 09.00-21.00 (19.00 på söndag).
Vi erbjuder Spa & relax samt konferens i härlig sekelskiftesmiljö.

Det är den miljön och atmosfären vi erbjuder dig. Badhotellet är beläget i södra Sverige mellan Linköping och Jönköping, mitt i Tranås stadskärna. Stora och öppna sällskapsytor är typiska för det här huset. Till vårt SPA kan du som är över 18 år komma, antingen som övernattande gäst, dag-gäst eller som medlem.

Vill ni komma i kontakt med mig? Maila: Sandra.nilsson@telia.com Även barn över 10 år i målsmans sällskap är välkomna. Hos mig får du läsa om det mesta inom familjeliv, mat och bakning, inredning, shopping, resor och mycket mer.

Välkommen till anrika Badhotellet för en avkopplande stund i vårt spa eller en inspirerande konferens i vår moderna konferensanläggning. De populära sevärdheterna Galleri Konstgården och Tranås Golfklubb finns i närheten.