Klart!-Mama Skogly ♥ Upplagd av Erika Skogly kl. Flera av dem kan med fördel också göras i förväg.

Ska man ha gäster är dessa lyxiga tilltugg till fördrink och bubbel utmärkta att starta med.

Här hittar du alla våra recept som innehåller philadelphiaost.
Sedan är det bara att värma dem precis innan det är dags att servera. Det här behöver du: 200 gram philadelphiaost 2 dl creme fraiche 1 liten finhackad rödlök salt & peppar. 00:16. Ett trevligt tilltugg är små knapriga bitar knäckebröd med krämiga, salta röror med smak av rökt lax eller Västerbottensost.

Næringsindhold Energiindhold for hele retten: 30786 kJ / 7358 kcal. Det är ju såååååå gott med tilltugg och här kommer en favorit ifrån mig… Små snittar med philadelphiaost blandat med riven parmesanost på kavring, toppat med fikonmermelad. Ringla över sweet chili och lägg chipsen bredvid. Prøv denne klassiske gulerodskage næste gang der skal noget lækkert i ovnen!
Biffarna gör man i förväg, steker lätt och förvarar i en ask i kylen. Man fyller små krustader med jalapenomjukost och gratinerar i 200 C tills osten bubblar och fått lite färg. Perfekt snacks före middagen eller som mingelmat. Velbekomme! Gulerodskagen med blød flødeostcreme er en skøn klassiker, der vækker begejstring hos de fleste. Opskrifter med Philadelphiaost 1-2 Alletider kogebog Her finder du masser af opskrifter opdelt efter ingredienser. Sliders-bröden kan man baka dagen innan och förvara i en påse. En god förrätt eller enkelt tilltugg som Jennys matblogg tipsat om. Tortillachips med philadelphiaost och sweet chili tortillas med chilismak philadelphiaost sweet chili Klicka upp osten på en tallrik. Gott, enkelt och uppskattat!” ”Mitt snabbaste och bästa tilltugg som brukar bli mycket poppis är nästan som hemmagjorda chili cheese.

Skicka med e-post BlogThis! Ätes varma. Ett ostigt tilltugg som passar perfekt som mingel, eller bara lite extra gott när man står och lagar maten. Sedan blandar jag Philadelphiaost med riven Västerbottenost som jag sedan klickar på. Garnering: Krossade ostbågar. Bli medlem och skapa listor med dina favoritrecept redan idag!