Fler känner igen sig. Stina Wollter har runt 240 0000 följare på Instagram. Stina Wollter publicerade ett konstfotografi av en kvinnokropp med kroppsbehåring – något som fick Instagram att släcka ner hennes konto.

Stina Wollter Music. Now I’m gonna get birth to my first book. Stina Wollter tar strid mot Instagram, och dess ägare Facebook. Stina Wollter Music. 249.3k Followers, 1,120 Following, 8,245 Posts - See Instagram photos and videos from Stina Wollter ☮️ (@stinawollter) Wollter: ”Instagram har gett dem muskler” Stina Wollter är djupt kritisk mot att Instagram hörsammat anmälarna och blockerat hennes konto: ”De vill rycka ratten ur mina händer. 249.3k Followers, 1,120 Following, 8,245 Posts - See Instagram photos and videos from Stina Wollter ☮️ (@stinawollter) 4,829 Likes, 146 Comments - Stina Wollter ☮️ (@stinawollter) on Instagram: “Merry Christmas to every body. Twittrar från ateljén och övriga platser i livet. "Just nu håller en mängd av kroppspositiva konton på med att tampas med ständig risk för avstängning. Stina Wollter stöttas av Mia Skäringer. Instagram är en mobilapplikation där man kan dela bilder. The latest media Tweets from Stina Wollter (@stinawollter). Jag upprepar: de kan inte vinna -även när de skadar mig/oss. Nu stöttas hon av Mia Skäringer Lázár på Instagram, som lyfter problemet med att naturliga kvinnorkroppar censureras på Instagram, medan riktiga porrbilder där kvinnor poserar utmanande för kameran får vara kvar utan problem.

Den 18 december kommer jag och mina musiker med min julturné ”American tunes for christmas och andra vintersånger” till Katalin! Swedish artist. 11.1k Likes, 198 Comments - Stina Wollter ☮️ (@stinawollter) on Instagram: “Morr” Uppsalabor! Har fått hashtag.

It’s alive and kicking…” Uppsala Fler känner igen sig. 1.7K likes. På Instagram protesterar nu användare mot sociala medier-jättens behandling av Stina Wollter. Instagram har gett dem muskler att göra det. Konstnär och radiopratare och naturligtvis mer än så.

Stina Wollter tar strid mot Instagram, och dess ägare Facebook. Diskussionerna kring vilka kroppar som får ta plats i offentligheten tar fart – och varför Instagrams censur tycks drabba vissa hårdare än andra. Samtidigt får … Den skapades av Kevin Systrom och Mike Krieger. Under hashtaggen #Openstinasaccount har i …