Trappa levereras emballerad och sammansatt i sektioner.

Beställ enkelt via vår hemsida. Vi kan tillverka i stort sett alla typer och storlekar av trappor – spiraltrappor undantagna.

Visar 1 – 21 av 35 1 – 2 Altan. Skyddsräcket runt trapphålet; Stigande räcke Räcke som följer vangen; Första steget Det nedersta plansteget; Slutsteg Det översta steget i nivå med golvet; Handledare Stödet för handen ; ATAB-Trappan AB. Trappan kännetecknas av att avstigningsplanet kan utformas på tre olika sätt genom att anpassas vid monteringstillfället: trapetsformat, triangelformat eller runt.

Oavsett om du i första skedet har angett yttermått eller CC (centrummått) på ditt objekt så är det lite olika I övrigt kan vi skräddarsy och tillverka en trappa helt utifrån våra kunders önskemål. Hot Products Skåpssnickerier: Leverantör: Marbodal Kökslucka valfri upp till prisgrupp 5, handtag T-Grepp rostfritt c/c 128 mm, valfri bänkskiva i laminat med rund framkant (postformad). Trapparvid har ett brett sortiment av kvalitetstrappor. Vad skall jag tänka på innan jag bestämmer mig för att bygga … Trappa upp dina kunskaper om trappbygge! Via vår hemsida beställer du enkelt genom att bara lägga in måtten på platsen där du vill ha ditt räcke. Svenonius Legosvets & Smide, Hagagatan 9, 331 33 Värnamo.
+46 372-655 10 E-post. 341 77 Agunnaryd.Sweden Tel. Utförande som stigande räcke i trappan.

Fax. Hur mäter jag. Check here for troubleshooting steps if you run into a problem installing or playing Battlefield 1 or your Premium content. Cheapy – Byggbeskrivningar – Kategori. Modell QG, QGM, QV, QS, QF, QFM, Pacific, Ferric – ovanpå montage Du har nu fått en CAD 3D av oss för att säkerhetsställa måtten inför tillverkning av ett räcke. Byggbeskrivningar. Sen tar vi dig igenom ett antal designval. +46 372 655 00. Trappans gångriktning, höger- eller vänstersvängd, bestäms vid monteringstillfället. Spaljé och räcke runt trapphål på övervåning. - ledstång fästen för glas rund räcke bygel.
- ledstång fästen för glas rund räcke bygel.

Stegskydd ingår. Telefon: 0370-290 95; Mobil: 070-860 59 73; E-post: johan@svenonius-legosvets.se Självklart passar det precis som alla våra produkter även som balkongräcke eller som ett räcke inomhus, tex runt ett trapphål.

Detta gör att trappan kan monteras i många olika slags trapphål.