Kall paj är perfekt buffémat och passar ypperligt att servera till festen, speciellt sommarfesten.

broccoli- och abconpaj.

dec 2005.

Här hittar du massvis med recept på goda glutenfria pajer ; Vegetarisk påskmat - recept för en riktigt god påsk! 20 min + 30 min för paj degen att vila + 40 min i ugn. Fyllning: 1 ask cantadou-vitlök,örter. 2 dl finriven västerbottensost.

Kika in de recept på paj till buffé som vi samlat här och se ifall du hittar några nya vinnare att ta med dig på nästa buffé. Blir godast om man gör den färdig dagen innan den ska serveras. Tomat- och lökpaj.

... Kräftskiva. Matpaj.

Huvudrätter - varmrätter.

Skrivet: 2010-06-01, 11:05 #3. Fisk. Jag förstår. Spenat- och fetapaj. Såg att Tina Nordström har gjort en paj som ska gå lika bra att äta kall.

Här nedan finns recept på pajer som passar i sommar! Matpaj. 3. 1 liten röd paprika. Paj är en rätt som passar alldeles perfekt att servera på buffébordet. God paj som kan användas till förrätt, eller på ett buffébord.

Blir godast om man gör den färdig dagen innan den ska serveras.

Paj med Ockelbo-ost och sikrom. Tomat- och lökpaj. Vi åt salami till men jag kan tänka mig att den är väldigt god som buffè paj eller att ta med på picknicken.

Paj med spenat och pepperoni.
20 min + 35 min i ugnen.

Medlem sedan.

Emmylou. Caesarpaj. RECEPT Kall + Paj.

Kall laxpaj . En annan paj som var god kall var en pestopaj med soltorkade tomater i, toppad med parmaskinka (som inte hade varit i ugnen då) den har jag tyvärr inget recept på eftersom jag blev bjuden på den men någon annan kanske har? 3 dl creme fraiche. Snabbt som ögat står maten på bordet, eller på en picknickfilt kanske:) Kall laxpaj ca 6 port. Här hittar du våra favorit recept på pajer som kan serveras kalla.

100 g smör. Pajdeg: 3 dl vetemjöl. Denna så god att man nästa dör Fyllningen är dessutom supergod till annat tex som fyllning i smörgåstårta, på snittar, i tunnbrödsrullar ja, you name it Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse.

Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Vegetarisk paj med fetaost, vegetarisk recept på fetaostpaj med spenat och goda körsbärstomater (de godaste kommer från Ica …

nån msk vatten.

Med olika ingredienser kan du variera pajerna i oändlighet - det finns alltid en paj för alla. 30 min + 50 min i ugnen. Det var en lök och olivpaj, receptet finns på hemsidan för TV-programmet ("Mat").

Buffémat. Jag tror att pajen med fördel kan göras i förväg så att den får stå ett tag innan servering och bli lite saftigare. Det var en lök och olivpaj, receptet finns på hemsidan för TV-programmet ("Mat").
Om cookies på Matklubben.

Paj är fantastiskt gott, även för dig som inte tål gluten! Västerbottenspaj med löjrom och crème fraiche. Hursomhelst är denna paj riktigt god och bra mat som man förbereder kvällen innan och bara garnerar just innan servering.

Trevlig fest! ICA .

Gott, enkelt att tillaga och lätt att variera med olika ingredienser.