P3 Musikdokumentär är tillbaka om en vecka, tills dess tipsar Vendela Lundberg om tidigare program ur vår serie. Sveriges Radio ger dig nyheter, program och poddar i allmänhetens tjänst. ... Musikguiden i P3 ... Sveriges Radio Musikdokumentär Sveriges Radio Livet är en fest Sveriges Radio Gradvall Sveriges Radio Musikbranschpodden DMG Education More by Sveriges Radio See All. Nirvana lockar till sig utstötta och frustrerade kids och blir på kort tid rösten för en hel generation. 12.17.2019 Molly Sandén – Längtar efter nästa steg.

De signade Nirvana och startade 90-talets grungeexplosion. Program: P3 Musikdokumentär 730 delningar på Facebook Sändes för 322 dagar sedan Längd: 81 min Om natten blir jag DJ Gloria 728. Nirvana – Ung för evigt 730. Men åt vilken riktning har bolaget utvecklats sedan dess? Ladda ner Min sida Finns på Min sida Whitney Houston – En popdivas demoner. Den femte april 1994 tog Nirvanas sångare, Kurt Cobain, sitt liv. 58 min-sön 29 mar kl 17.30 . Idag är exakt 20 år sedan Kurt Cobain (Nirvana) lämnade jordelivet. P3 Musikdokumentär önskar gott nytt år! Lyssna direkt på P1, P2, P3, eller P4 med 26 lokala kanaler. P3 Musikdokumentär tipsar om ett nytillkommet syskon - nya podden P3 ID. Program: P4 Dokumentär 728 delningar på Facebook Sändes för 153 dagar sedan Längd: 28 min Akrobatens sista hopp (R) 726. SVT uppmärksammar detta och sänder ikväll en dokumentär från 2006 om den legendariske sångaren.