Caroline och Pontus visar hur – med hjälp av en rakapparat. 11 Maj 2015 Hej! Soffa köpt på Mio hösten-14.Fint skick. BORTSKÄNKES!!

Skrev ett inlägg i höstas precis före jag beställde våra överdrag om soffångesten Tanken var länge att köpa tyg och sy själva, men möbeltyg är dyrt och för 1358 kr fick vi en helt ny soffa. Ena är lite nopprig på armstödet men annars i jättefint skick båda två. Blocket!! 200 kr. Så vi ska maila bilder till reklamationen, sen hoppas vi på att få en ny eller någon form av rabatt ifall vi köper en annan soffa. För två och ett halvt år köpte jag en soffa från Mio.

Köpte en Coffe i April, nu är den nopprig. Coffee - 2-sits soffa vinkel med schaslong, Mio. 1000:- styck eller båda för 1700:-. Soffan ar ca.4 ar gammal, men i gott skick, dock har den borjat bli lite nopprig pga av. 3m bred. Tyget heter Java färgen heter koks. God måndag min vän.

Vår soffa har behövt en uppdatering ganska länge, originaltyget var en polyesterblandning som gärna blev nopprig och dessutom kliade det. Har 2 stycken fina Ektorps fåtöljer som står ivägen här hemma.

Säljes pga flytt.Mått ca 250 bred. Hoppas att din vecka har börjat bra och att allt är väl. Färgen är … Extremt fin soffa, lite nopprig med det kan man ju fixa (har inte orkat än bara). Vi köpte för ganska exakt 3 år sedan en Coffe soffa från Mio. Beskrivning. Mio-soffa med divan. Har ni en Coffee soffa från MIO? ev flera med nopprer eller någon som har ett tyg som är bra ifall jag FÅR byta.

Jag sitter med min kaffekopp samt dator och går igenom veckans jobb. Snabbt och enkelt med hundra tusentals lokala annonser inom mode, möbler, heminredning, barnprodukter, elektronik, sportutrustning med mera. Prenumerera nu! 24 Sep 2004 Vi sitter i en nopprig gammal soffa i en liten stuga i skogen och Bjorn Fagerlind … Den skall kemtvattas. Igår var vi på Mio och klagade på att vår soffa blivit så otroligt nopprig, den ser rentav skabbig ut kan jag tycka. Nu har en fjäder plötsligt gått av, och slagits mot … 珞 God morgon föressten hoppas ni sovit gott. Behöver lite mer kött på benen ang. Är ni nöjda? Granitgrå/svart. Dynorna på själva soffdelen är väldigt mjuka, känns nersuttna, jämfört med schäslongdelen (stavning??) Vi köpte en soffa hos er för cirka 6 månader sedan, idag är den något så fruktansvärt nopprig. Är nopprig på vissa ställen. Jag betalade endast 1500 och det va såååå värt det! Går det att reklamera? där kudden är betydligt fastare. Nypris ligger på 2295:- … Tjejen som hade den innan hade haft den i 7 år, och hon köpte den för 13000. Vi är sugna på beige soffa igen. Annons om: mio bord på Citiboard.se - Köp & sälj begagnade och nya saker i ditt område . Den kanns lite mitt emellan kvalitetsmassigt. Soffa/Fåtölj/Soffmöbler Köping, Prenumerera på denna sökning. Bestallde for knappt ett ar sen en soffa fran Mio, den kostade 16 000 ca.

Vi har lange varit inne pa att kopa en coffee-soffa fran Mio. Soffan är hel men ej i nyskick då den har används dagligen under denna period. Köpte min soffa därifrån. Hämtas allra helst på fredag 30:e under dag/kväll. Mycket skön! Vi har tagit hand om soffan efter era anvisningar men utan resultat. Nopprig soffa är inte snyggt. Visserligen har vi äl suttit mer på soffdelen men mer än 3 år måste man väl kunna räkna med att en soffa håller? Tänkte börja veckan med e