Vi har inte lyckats lösa det på 2 år, trots diverse försök. Hoppas på det.

Med ett spjälskydd skyddas barnet från hårda kanter och barnens händer och ben riskerar inte att hamna mellan ribborna.

Alternativet till spjälsängen, skapad av rent trä, blir det bästa. Jag tycker inte att det är ett dugg mysigt med barn i sängen.
dottern kommer in varje natt fortfarande men hoppas det löser sig med tiden. Trä är ett naturmaterial, det innehåller inte radioaktiva ämnen, det saknar skarpa luktar, det kännetecknas av hög motståndskraft mot slitage, vilket är viktigt när det gäller barnmöbler. Det är nödvändigt att ta hänsyn till att botten är reglerad i spjälsängen, och det finns också möjlighet att ta bort sidodelen, vilket är bekvämt för en bebis som har vuxit upp och kan självständigt klättra in i spjälsängen. Ska bli supermysigt! Det är också viktigt att sidodelarna kompletteras med silikoninsatser eller foder. Oliwers första. Sparkar hon för mycket bär jag tillbaka henne, men börjar bli tungt XD.

Med det mjuka spjälskyddet får barnet en mysig och ombonad sovplats Hos oss finner du ett stort sortiment av smarta spjälskydd som skyddar ditt barn i spjälsängen. Förresten är träbäddar mycket attraktiva i sitt utseende, så tjejer gillar särskilt dem. När vi kommer hem sen ska jag fortsätta med mitt pyssel jag höll på med igår. Men när han sover o han ligger i spjälsängen så kan man ju faktiskt smita ut i 5min så Zelda får göra det hon ska. Trist, men det kanske kommer ny. Att det blir en vit jul. Spjälsäng. Om ca en timme ska vi på babymassage. Anonym (?) Snön e i princip borta nu.