– Jag tror att jag kommer att trivas utmärkt här. Fastigheten är belägen i lugna och mysiga kulturkvarter i attraktiva "Gamla Midsommarkransen" med hantverkare och kulturbiografen Tellus med intilliggande café. Objektvision.se är Sveriges största marknadsplats för Lediga lokaler. Det är lätt att tro att den är större än sina 40 kvadrat. Nära till T-bana (ca 3-4 min), affärer, restauranger, grönska, service och kommunikationer. Nära till pendeltåg Årstaberg. Vilka områden i södra Stockholm är bra att bo i?

Stor solig altan med härlig utsikt. Den snabba utvecklingen kräver en långsiktig plan och det har Stockholm. I Stockholms stad kan du välja mellan över 1 000 olika verksamheter. Anonym (iwant­myownp­lace) Visa endast Sön 27 mar 2016 19:45 ... Rågsved är ett område som jag hade tänkt lite på. Bra och stort vindsförråd nära lägenheten. Lugnt område.

Mycket nära till tunnelbana Midsommarkransen (2 min). Inom ett par år är vi en miljon invånare. I staden bor det drygt 960 000 personer och i Stockholms stad arbetar cirka 40 000 personer. Fin öppen spis med glasdörrar. staffan.hansing@stockholm.se Stadsmuseet i Stockholm Kulturmiljö Box 15025 104 65 Stockholm Växel 08-508 31 600 stadsmuseet@stockholm.se stockholm.se Stadsbyggnadskontoret Planavdelningen Registraturen Centrala Telefonplan i Midsommarkransen och Västberga Synpunkter i tidigt samråd på idéer kring utbygg-nad, dnr 2013-05016 Trevligt planerad lägenhet med separat kök, diskmaskin samt helkaklat badrum med tvättmaskin.

I föreningen finns tillgång till tvättstuga gym och bastu samt möjlighet att hyra övernattningsrum. Stockholms stads webbplats med stadens alla tjänster och verksamheter. Välkommen in! Många mysiga caféer och bra restauranger i närheten. Vi expanderar, renoverar och bygger ihop så att du och alla andra får förutsättningar att jobba, leva och åka dit ni ska. – Jättebra.

Gratis avbokning på de flesta hotell. Och folk stoppar mig på gatan och snackar, vilket gör mig alldeles varm. Stor och fin, vit och fräsch lägenhet med mycket ljusinsläpp och högt i tak. Genomgående vackert massivt trägolv, synliga bjälkar och högt i tak.

Det känns som att komma hem till Umeå. Hög nivå på materialval och väldigt yteffektiva kvm med smart inbyggd förvaring. Stockholm växer mer än någonsin. Det är ett riktigt bra område, lugnt och fint. Fast sen läste jag att det inte var så bra, men det verkar stå massa skit om de flesta områden egentligen. De sista två åren har vi …

Sön 27 mar 2016 19:45 Läst 23911 gånger Totalt 27 svar. Bostäder till salu på Hemnet i Telefonplan, Stockholms kommun. Vi har 110 Lediga lokaler i Liljeholmen. Balkong i fritt läge Kvadratsmart 2:a Mitt i populära Midsommarkransen I ett av Midsommarkransens klassiska kvarter från 40-talet hittar vi denna välplanerade tvårummare med högt i tak, fönster åt två håll och genomtänkt planlösning. Upptäck Expedias utbud med 555 hotell och andra boenden i Midsommarkransen. Välkommen till en underbar vinds 2:a med en totalyta på 40 kvm som har alla rätt! Du har tidigare sagt att det är ett straff att bo i Stockholm. Boka ditt hotell i Midsommarkransen och betala senare med Expedia.

Mycket fin tvåa i Midsommarkransen. Leta bland förskolor och pedagogisk omsorg.