Alla SKIDOS spel ger barn möjligheten att välja ämne (matematik eller programmering), nivå och därefter fortsätta med problemlösning.

Spännande spel som tränar taluppfattning och matematiska begrepp på flera sätt. JuegosJuegos.com JogosJogos.com Pomu.co.it Pomu.com Pomu.de Pomu.fr Pomu.nl Pomu.ru Pomu.dk Pomu.cz Pomu.hu Pomu.pl Pomu.ro Pomu.sk Pomu.vn Pomu.gr Pomu.no.

Detta är en demo-app, där utvecklaren testat funktionerna i Android- programmering och är inte en fullt utvecklad applikation. Dubbelt-spel . Parama Matte 1. BÖRJA LÄR DIG KODNING OCH ÄLSKA MATTE Allt inlärningsinnehåll i SKIDOS spel är anpassat efter den svenska läroplanen i … Bli bättre på matte … Det är en lekfull och engagerande app och passar både barn utan matematiska förkunskaper och barn med 1-2 års skolgång bakom sig. När jag fått respons från skolor jag tipsat om Nomp, är det lätt förvånade men glada lärare som berättar att eleverna gillar det.

Spelet är ett enkelt mattespel där man får addera olika tal.

Hela familjen kan lära sig och njuta av dessa matte spel. Number Run - Spela plattformsspel och öva matte PappasAppar.se. 8:26.

Mattespel online med addition, subtraktion, multiplikation, division och exponenter. Då passar denna app för dig! ... App om Alfons Åberg - Spel för barn (iPhone, ... 8:26. Barnen kommer att lära sig matte, du kommer att förbättra dem och farfar kommer att uppdatera dem. Dubbelt-spel . För en vildare och intensivare upplevelse kan du spela spännande spel som Age of War, Happy Wheels och Five Nights at Freddy’s , den världsberömda skräckserien som har fått folk att sitta på helspänn sedan debuten 2014. Genom att fortsätta använda den här webbplatsen godkänner du deras användning. Spelet är uppdelat på sjutton nivåer, där det lättaste endast tränar hela timmar. Nu kan jag äntligen detta! Tre olika svårighetsgrader. Den svåraste nivån tränar hela klockan, dvs både minuter och timmar, dock inte sekunder. Vektor - spel och träning i ett Vektor är baserat på forskning om tidig matematisk inlärning och framtaget av ledande forskare i samarbete med erfarna spelutvecklare. Integritet och cookies: Den här webbplatsen använder cookies. Rent, snyggt, enkelt, lätt tillgängligt, i olika svårighetsgrader, med belöningar och uppmuntran. MaNO lärare 1-7. Posta till. Vi erbjuder dig de bästa gratisspelen som går att spela på alla enheter. Talblock . En fördel är att det går att öva så väl i skolan som hemma eller på väg någonstans.

FUNKTIONER: Testa dina färdigheter i addition, subtraktion, division och multiplikation. Här, på portalen MegaSpel, kan du spela mer än 20 000 spel helt gratis! This is a demo app where the developer tested the capabilities of … sofie I olsson. I detta spel gäller det att läsa ett klockslag och hitta den analoga klocka som motsvarar det klockslaget. Visa hela profilen → Blogga med WordPress.com.

!Tack, Tack, Tack, Daniel för att du gjorde detta spel, det har hjälpt mig sååmycket(som jag sa i början hehe).

PappasAppar.se 108,542 views. Detta spel har lärt mig såååå mycket! Söt app som visar hur man räknar på fingrarna. Kalle Kunskap Skolstart. 12 olika svårighetsgrader för alla åldrar. Quick Maths Jr. Rolig app med enkel grafik som leker fram barnets taluppfattning. Öva på multiplikationstabellerna. Avbryt. Om du bara vill koppla av med ett enkelt spel rekommenderar vi Fidget Spinner. Det är vårt uppdrag att se till att webben är en bättre plats för spel! Använd appen en gång om dagen och nå oanade resultat inom bara några veckor! Våra spel går att spela över flera enheter så att du kan ta del av dem var du än befinner dig! Varierande app som bland annat övar taluppfattning, former, mått och samband-verkan. under halva jullovet har jag jobbat addition,subtraktion ocg muliplickation och jag är redan jätte sbabb på allt.