Authorship. by Carl Fredric Dahlgren (1791 - 1844), "Nordanvindens sång för böljan"  [author's text checked 1 time against a primary source]; Musical settings (art songs, Lieder, mélodies, (etc. ), choral pieces, and other vocal works set to this text), listed by composer (not necessarily exhaustive) by Josef Eriksson (1872 - 1957), "Hör klockornas sång", op. Lyssna Kulturskolan har körer för de flesta åldrar. ), choral pieces, and other vocal works set to this text), listed by composer (not necessarily exhaustive) This page was added to the website: 2008-07-27 Om du nu mej kunde se, tror jag att du skulle le. ), choral pieces, and other vocal works set to this text), listed by composer (not necessarily exhaustive) by Hugo Alfvén (1872 - 1960), "Duvans sång på liljekvist", 1938 [chorus a cappella], arrangement of a folk song [sung text checked 1 time] Researcher for this text: Leif Møller

Musical settings (art songs, Lieder, mélodies, (etc. ), choral pieces, and other vocal works set to this text), listed by composer (not necessarily exhaustive) by Ragnar Althén (1883 - 1961), "Svensk sång" [voice and piano] This page was added to the website: 2008-07-01 Original text. Vi var ju alltid så lyckliga tillsammans. Sång till Skåne (A song for Skåne), or Vackra hembygd, du som vilar is a poem written by Nils Hansson.The author of the music is Cid Smedberg. Här finns även sångcoachning för den som vill fördjupa sin sångteknik och musikdrama för den som vill vässa sina skådespelartalanger!
Men jag kan aldrig glömma, bara stå här och drömma, om dej och mej för länge länge se'n. en sång … Sång och musikdrama. Recorded by Helen Sjöholm & Stefan Nilsson the song charted at Svensktoppen for 68 weeks during the period 24 October 2004-5 February 2006, peaking at second position before leaving the chart. ฟังเพลงพร้อมเนื้อเพลง Kyparnas sång อัลบั้ม Det är serverat ของ Magnus & Brasse ฟังเพลง Kyparnas sång ฟังเพลงใหม่ อัพเดทตลอด 24 ชั่วโมง Musical settings (art songs, Lieder, mélodies, (etc. en sång en gång för länge länge se'n. 25 (Helig mark: Sex dikter) no.
Men jag hör när jag återvänder, liksom nu, till dessa gränder. 2 (1914). Musical settings (art songs, Lieder, mélodies, (etc. "Gabriellas sång" is a ballad song with music by Stefan Nilsson and lyrics by Py Bäckman.