24:95 Jmf pris 124:75 /kg st. Chokladkaka Mjölkchoklad. Kladdkaka med marabou choklad. Marabou Schweizernöttårta. – Daim är en älskad chokladfavorit som följt med under många år, medan Marabou med saltlakrits är ett nytt stjärnskott på chokladhimlen som snabbt blivit en av våra storsäljare. 24:95 Jmf pris 124:75 /kg st. Chokladkaka Mjölkchoklad.

Jordgubb, saltlakrits och schweizernöt har jag provat, har en med polkagris som jag ska testa nästa. Chokladkaka Schweizernöt. Postadress Almondy AB Box 127 423 21 Torslanda. 200 g Marabou Sverige . Mandeltårta med Daim 600g. Mandeltårta 600g. Men det är ju saltlakrits.
Det har ju kommit en ny smak från Marabou, saltlakrits! Ljus, mörk eller vit - här finns recept som passar alla, även den som äter enligt GI. Se hit alla lakritsälskare! Lyxig och god kladdkaka med marabou garnering som kan serveras med hallon för att få den där riktigt fina touchen och grädde såklart . Tårt-Outlet öppettider. Är knaprig med de hårda saltlakritsbitarna i chokladen, men kanske lakritsen ända är lite lite för salt i min smak. Köpte hem en platta till bakning. Marabou Mjölkchokladtårta med maränger. 23:95 Jmf pris 165:17 /kg st. Chokladkaka Frukt & Mandel. Black Saltlakrits 180 g Marabou. En extra dimension av kladdighet ges nämligen genom att trycka ner bitar av Marabou choklad. Recept och bild i samarbete med Kladdkaka med mjölkchoklad och. 145 g Fazer Konfektyr .

Enkel kladdkaka eller chokladkaka.

Mer choklad till folket! Besöksadress outlet Almondy AB Flygfältsgatan 10 423 37 Torslanda. Krossad turkisk peppar och kakao är en oväntat lyckad kombination - blandningen av salt, sött och choklad, i en underbar kladdkaka. Tel: 031-728 20 00 Fax: 031-728 20 49 Kontakta oss direkt!

200 g Marabou Sverige . 200 g Marabou Sverige . 24:95 Jmf pris 138:61 /kg st (0 betyg) Liknande varor. Supersmaskig!

Testade den på nyåret (och en gång efter det) och jag tycker den är riktigt god. Servera gärna med vispad grädde och krossad turkisk peppar för att få lite extra crunch. Marabou Daim Saltlakrits är nämligen lite av en kombination av Marabou Daim och Marabou Black.