Very nice and cute chalet Nice Host A good stop close to Isaberg ski ressort on the road to Stockholm. Find unique places to stay with local hosts in 191 countries. Cute little house with bike distance to Slite C … Eftersom jag behöver rullskidorna själv inför Vasaloppet hyr jag ut per dygn i Västerås. Find unique places to stay with local hosts in 191 countries. Everything was as described. Belong anywhere with Airbnb. May 5, 2020 - Rent from people in Othem, Sweden from $31 AUD/night. Även "hyr här lämna där"! Hyr mina Skike rullskidor som fungerar på både asfalt och terräng.

Belong anywhere with Airbnb. Slite Strandby har pool på 12 m, bastu, minigolf, restaurang, uthyrning av rullskidor, SUB, cyklar, mountainbikes mm. Hyr ett par rullskidor genom Hygglo.. Skador upp till 30 000 kr är försäkrade utan självrisk. Cathrine and her husband were very friendly and helpful. Vill du Hyra rullskidor? Slite Strandby har pool på 12 m, bastu, minigolf, restaurang, uthyrning av rullskidor, SUB, cyklar, mountainbikes mm.

Apr 26, 2020 - Rent from people in Lamberget, Karlstad, Sweden from $20/night. Belong anywhere with Airbnb. May 14, 2020 - Rent from people in Munkfors, Sweden from $28 CAD/night. Passar dig som: vill se om rullskidor är något för dig; vill åka ut på en liten utflykt med dina vänner Hyra rullskidor. Rullskidor Skike. Find unique places to stay with local hosts in 191 countries. Laurent 2019-12-26T00:00:00Z; Cathrine's cottage is a really nice and lovely place to calm down and enjoy the beautiful nature of smaland.

Behöver du träna inför Vasaloppet och det är dåligt med snö?

Vanliga löparskor används istället för pjäxor. Ej långtidshyra.

Cute little house with bike distance to Slite C … Du kan hyra Rullskidor i Stockholm för ca 150 kr per dag eller 400 kr för en vecka. Det går att köra både klassisk och skridsko med dessa Skike. På Hyrahyra kan du t ex hyra stuga, hyra bil, hyra buss eller hyra festlokal.