Livsmedelsföretaget Findus återkallar fransk fiskgratäng som sålts i förpackningar om 400 gram. 2,273 were here.

Findus återkallar Fransk Fiskgratäng, 400 gram, med artikelnummer 6506.

En samlingsplats med över 80 000 produkter där du själv skapa din matkasse utifrån egna värderingar och behov. Källa och bild: Findus För de som har mjölkallergi och inte tål kasein skulle det kunna ge en allergisk reaktion. Anledningen är att det vid en rutinanalys visat sig att produkten innehåller kasein vilket inte deklareras.

Findus Fransk Fiskgratäng Varning till mjölkallergiker som köpt Findus Fransk Fiskgratäng. Jag köpte Findus Fransk fiskgratäng i Haninge Centrum Sabis, den låg där bredvid andra Findus fiskgratänger med potatismos, till min förvåning så upptäckte jag hemma att den hade inte potatismos till även fast den heter fiskGRATÄNG, och jag hade bara lite bröd hemma så jag fick inte min måltid efter tallriksmodellen, alldeles för lite kolhydrater till alla dessa proteiner. Findus återkallar Fransk Fiskgratäng med artikelnummer 6506, för produkten innehåller kasein (en utav mjölkprotein sorterna) utan att det står på paketet.

Findus Fiskgratäng har 2010 glatt svenska folket i 50 år, med sin goda smak och enkla tillagning.

Fransk fiskgratäng, 400 gram Artikelnummer: 6506 EAN-kod: 7310500065014 Lot-kod: 5356BFF Bäst före datum: 06.2017 Om du har köpt en produkt med lot-koden ovan, rekommenderar Findus att du tar kontakt med din butik. Jämför priset på FISKGRATÄNG FRANSK MIX och se vilken butik som levererar billigast till just ditt postnummer. Här vill vi hylla hela 1960. Smält 50 g smör och rör ner mixen + 1/2 kallt vatten. Vi hade den på lax och serverade med honungsglaserade grönsaker (morötter, paprika, zuccini), ris och god sås. Här vill vi inspirera, informera och hjälpa dig i vardagen! Det ska vara enkelt, gott och roligt att äta bra mat. Minns 1960. 3 579 tykkäystä. Vid ytterligare frågor, kan du kontakta Findus konsumentkontakt på telefonnummer 020 – 88 60 00. Nämligen Findus Mix för Fransk fiskgratäng.