In de Nederlandse Top 40 haalde "Say My Name" de 4e positie, en in de Vlaamse Ultratop 50 de 19e. Say My Name is een nummer van de Amerikaanse meidengroep Destiny's Child uit 2001.

188,533 views, added to favorites 610 times. Say My Name Songtext.

Say My Name Songtext von Destiny’s Child. ... Say My Name – Destiny's Child. Thou shall say my name DarkChild '99 Say my name, say my name When no one is around you, say baby I love you If you ain't runnin' game Say my name, say my name Choose from several source of music Destiny's Child - Say My Name (Letra e música para ouvir) - Say my name, say my name / If no one is around you / Say baby I love you / If you ain't runnin' game / Say my name, say my name How to play "Say My Name" Print. Stream Destiny's Child - Say My Name (Chloe Martini Jersey Remix) by Chloe Martini from desktop or your mobile device Welcome Offer: 80% OFF on annual membership of Ultimate Guitar Pro Try Now. Zeg mijn naam, zeg mijn naam Als niemand om je heen is, zeg dan liefje ik hou van jou

Original Author: AJ Cerqueti (aj_jimjim@hotmail.com) Transposed by Michael Maher Capo on Third Fret [Chorus] Am F Say my name, say my name Dm if no one is around you G say baby i love you Am. In de Amerikaanse Billboard Hot 100 pakte het de nummer 1-positie.

Vertaling van: Destiny's Child - Say My Name Zeg mijn naam, zeg mijn naam Als niemand om je heen is, zeg dan liefje ik hou van jou Als je geen spelletje speelt Zeg mijn naam, zeg mijn naam Je doet nogal koel, je noemt me niet liefje Waarom die verandering? Bekijk de songinfo van Destiny's Child - Say My Name op de officiële Nederlandse Top 40-website. Author Unregistered. Het is de derde single van hun tweede studioalbum The Writing's on the Wall.. Het nummer werd vooral in de westerse wereld een hit.

[Chorus] / Cm G# Say my name, say my name Fm if no one is around you Bb say baby i love you Cm if you aint runnin games G# Say my name, say my name Fm you actin kinda shady Bb aint ... Say My Name chords by Destiny's Child. Say My Name Destinys Child mp3 high quality download at MusicEel. Say My Name deutsche Übersetzung. Auf Facebook teilen Facebook Songtext twittern Twitter Whatsapp.