Når fejlkode F12 viser sig på en Cylinda opvaskemaskine er det en indikation af, at der er fejl i forbindelse med vandindtaget.
Maskinens program verkar gå som det ska, vattnet fylls på och och pumpas ut som det ska. Kyl/frys Cylinda KF 7175 Vit. Guligan skrev:Får felmeddelande i displayen "Uttömningsfel".Tror då att det är tätt i avloppet, så jag rensar bottensilen samt kör rent till de små vingarna till tömningspumpen. Se efter om inloppsslangen annars är böjd, så vattnet inte kan passera. Skapa konto. Gissar att det är fel på inloppsventilen. Tvättmaskin Cylinda TT 162-1 Vit.

Levereras inom 2-5 vardagar. Produktblad 6 450 kr. Kör det kortaste programmet, "avspolning", 4 minuter. 5 769 kr. Logga in eller skapa ett konto (det är gratis) för att starta, gilla och följa ämnen. Jämför. Köp Tvättmaskin hos Elgiganten - Stort utbud av Tvättmaskin . Diskmaskin Cylinda DM 3135 FI.

Felkod E4 visas på spis. Logga in. Inläggsrubrik: Re: Cylinda diskmaskin. Gissar att det är fel på inloppsventilen. Avbryt.
Nummret till Cylinda service är: 0771-252500 Tidigare problem Jag hade tidigare ett problem med att maskinen (DM72) inte kunde stängas av. När jag drog ut den på golvet och skruvade av plåten på baksidan så var det blött. Gå till toppen. Välkommen till Cylindas forum!Här hittar du svar på de vanligaste frågorna vi får. Hittar du inte svaret på … Innan du förivrar dig och ringer en reparatör finns det några saker du kan kolla.

Levereras inom 2-5 vardagar. Professional Produktregistrering Hitta butik Logga in Menu. 4 Innanduanvändermaskinen förstagången Transportstöd 4 Förpackningsmaterial 4 Tvättluckan 4 Kontrolleravattnetshårdhetsgrad 4 Säkerhetsanvisningar 5 18%.

Gå till produkt Lägg i varukorg. SHARP QW-GT43U413W Diskmaskin - 5 års garanti Whirlpool Diskmaskin Felkoder .

Tvättmaskinen startar inte och ger bara ifrån sig ett klickande ljud (felkod E40-E45 på displayen) ... Tvättmaskinen tvättar inte - trumman går inte runt - (felkod E50-E56 på displayen) Toppmatad tvättmaskin - Om det finns tvätt i maskinen kan trumman vara överfylld. Enligt Mikael Widercrantz på Elkjøp Nordic kan en tvättmaskin stanna av flera olika anledningar. Övriga diskprogram (auto, normal, snabb och sköljning) fungerar felfritt. Fick en diskmaskin Cylinda DM 560 som dummar sig den läckte vatten o stod F2 i displayen och jag att den inte tar in vatten och ger felkod F4. Det är vad Manuall vill förverkliga. Produktblad 6 650 kr.

Jag har en cylinda 1.10 Typ DW 95.2 Mitt problem är att inte armarna går runt. 7 … Maskinens program verkar gå som det ska, vattnet fylls på och och pumpas ut som det ska. "Bläddra genom manualer online, utan krångel, utan inloggning, gratis. Ta bort lite av tvätten. Felkod E4 visas på spis. Detta för att föra vidare den stolta generation av vitvaror som förenar elegant design och funktionalitet.

... Felsökning av diskmaskin Cylinda DM 570 kod F4 [Löst] ... eventuellt någon annan detalj också längre bak. Cylinda tvättmaskin felkod f11. Vidare har Cylinda en del sprängskisser på sin hemsida som kan vara tillhjälp för att lista ut vad som håller vad. Sedan vår lansering 2010 har vi arbetat non-stop med att …

5 558 kr. Köp Cylinda tryggt och bekvämt på nätet. Guligan skrev:Får felmeddelande i displayen "Uttömningsfel".Tror då att det är tätt i avloppet, så jag rensar bottensilen samt kör rent till de små vingarna till tömningspumpen.