The Comfort Hotel Göteborg is waiting for you!

The Clarion Hotel Post in Gothenburg is located near Liseberg and The Swedish Exhibition & Congress Centre. Comfort Hotel Göteborg är redo att ta emot dig. Hotell nära Göteborg C. Ett stenkast från Göteborgs Centralstation ligger ett par av våra hotell, de övriga hotellen når du enkelt med buss, taxi eller spårvagn.
This is a cash-free hotel. Och du... vi är kontantfria. Best Western Hotell Halland Beläget i Kungsbacka på pendelavstånd till Göteborg. Boka. Enjoy the spa, rooftop pool, restaurants, bars and conference room. The historic post office building in central Gothenburg is now an international design hotel with extra everything. Hotell; Innerstaden; Ett anrikt hotell som fått en ordentlig makeover. Julbord i Göteborg. Hotel Onyxen Charmigt hotell mitt i city. You will find all you need for your conference or business meeting here at the hotel. TripAdvisor Traveller Rating. Häng med oss på stans bästa läge, besök populära OGBG Bar & Restaurang och ät mat inspirerad av Asiens gatukök. Perfekt för familjer. Hotel staff can recommend one of the many nearby restaurants and cafés.

Nordic Choice Hotels … Hos oss bor du snyggt till ett schysst pris mitt i Göteborg! Get affordable accommodation right the centre of Gothenburg. Enjoy the hotel’s fabulous location and popular OGBG restaurant that serves tasty dishes inspired by Asian street food! Comfort Hotel® Göteborg 4 5. Comfort Hotel® Göteborg. We have both large and small meeting rooms, and pay great attention to the details, such as free WiFi, to ensure that everything goes smoothly. Clarion Collection Hotel Odin En avslappnad oas mitt i storstadspulsen. Comfort Hotel Göteborg serves a varied breakfast buffet each morning. Comfort Hotel Göteborg Bo med fantastisk utsikt över Göta Älv. Här bor du mitt i staden men ändå i avskildhet. Hotellet ligger på gångavstånd från centrum med ett utmärkt utbud av restauranger, shopping och nöjen. Boka. Clarion Hotel Post in central Gothenburg is unlike other hotels. Gothia Towers 1200 hotellrum mitt i evenemangsstråket. This Gothenburg, SE hotel offers guests free high speed internet access and free full breakfast. The on-site restaurant OGBG serves Asian flavored dishes. Kom i julstämning i Göteborg med kollegorna, släkt och vänner! Boka. Boka.