Sugen på något extra gott? Jaha, vad ska man göra av resten av burken tänker kanske ni? Kategori: Lindas chokladbollar 12 mars, 2020 Havrebollar utan socker. I senaste inlägget la jag ut recept på fantastiskt goda marshmallowsdrömmar och till de behövdes 1/2 burk kondenserad mjölk. Otroligt gott och enkelt godis. 16 september, 2019 chokladbollar. Kondenserad mjölk är mjölk där man tagit bort det mesta utav vattnet i mjölken så att bara ca 25% är kvar. 27 februari, 2017 Dadelbollar.

Har ni testat att göra en sån här sockerkaka med kondenserad mjölk innan? Endast 3 ingredienser. Det var första gången jag testade det idag och jag blev väldigt positiv till resultatet. ... Chokladbollstårta med öron. Lyxiga Chokladbollar med kondenserad mjölk 4 kommentarer. Bilder steg för steg. Recept med Kondenserad mjölk. Hej och fin söndag på er! 13 februari, 2017 6 mars, 2017 Hemgjorda Delicatobollar. Recept på chokladfudge med salta jordnötter. Vanligtvis använder man sötad kondenserad mjölk till bakverk och desserter. Den sötade kondenserade mjölken innehåller förutom kondenserad mjölk även … Vi har många härliga recept med ingredienser från kylskåpet! 22 april, 2017 Favoritchokladbollar. Hej på er! Det blev en perfekt konsistens på sockerkaka enligt mig, och det blev en perfekt sötma. Vi ger dig bästa tipsen på mat med ingredienser från skafferiet - Kondenserad mjölk choklad. 10 februari, 2020 Havrebollar utan socker. - Kladdkaka med kondenserad mjölk. 22 oktober, 2019 STRÖSSELBOLLAR.