Lägg på en skiva skinka och ett kokt ägg.

Mitt Kök. Nyhetsbrev. Ett krispigt salladsblad, citron och dill sätter smakerna på plats.

Spara . Posted in r/Matlagning by u/bushmillsNbitches • 7 points and 1 comment Lägg ut en skiva bröd på varje tallrik och ett salladsblad på dessa.

Skiva gurkan.

Den hemmagjorda majonnäsen blir härligt len och är enkel att vispa ihop.

Dela. Denna räkmacka med ägg och majonnäs smakar precis som en klassisk räkmacka ska göra! Twitter. 3 tips!

Så gör du den ultimata tårtan. Sillmacka eller sillsmörgås.

Mitt kök ger dig nya härliga recept, smarta tips och guider till de absolut bästa köksprylarna. 26 januari 2009. Du kan ta vilken inlagd sill du vill. Lax i olika former passar riktigt gott på en macka. Smält smöret i en medelvarm stekpanna. Skapa en ny samling (max 60 tecken): Spara till din samling.

Sillmacka med ägg och majonnäs. Eller olika röror som kycklingröra eller tonfiskröra nedan. Bred smeten över äggen och gratinera ca 10 minuter. Välj vilken samling du vill spara "Sillmacka med ägg och majonnäs" till. Andra förslag är vitlökssill, senapssill, tomatsill, flädersill, stekt inlagd sill osv. Blanda majonnäs med riven ost och vänd till sist ned äggvitorna. Vanlig klar inlagd sill som löksill, Branteviksill eller liknande tycker jag passar bäst. 1. 2. En lyxigare räkmacka med handskalade räkor, ägg, majonnäs, picklad rödlök och ärtskott. Visa mer. Macka med stekt ägg 1 dubbelmacka 10 minuter 2 skivor bröd 1 tsk smör 1 ägg salt svartpeppar smörgåsmargarin.

Skala räkorna och koka äggen. 6 ägg 1 dl majonnäs 1 msk dijonsenap 8 cm gurka 4 skivor bröd 4 blad sallad salt, peppar 1 knippe färsk dill 4 skivor citron. Macka med tonfisk- eller kycklingsallad Med ciabattas eller annat gott bröd fyllda med röra av antingen tonfisk eller grillad kyckling blandad med majonnäs, gräddfil samt cayennepeppar. Tortillabröd med laxröra, gravlaxmacka eller varma laxmackor - här hittar du enkelt en ny favorit bland våra olika laxmackor. smör, kaviar och stekt ägg; smör, salami, skivad tomat och ruccola. Skriv ut . Facebook. Rör ihop majonnäs med dijonsenap. Sponsrat innehåll.

Fördela ut skivade ägg och gurka. Via e-post. Pinterest. Mörk kavring med kokt ägg och inlagd sill.